Centrele de relaţii cu clienţii ale ENGIE Romania vor fi închise vineri, 8 septembrie, cu excepţia punctului de vânzare ENGIE din Băneasa Shopping City din Bucureşti, care va funcţiona conform programului obişnuit al centrului comercial. De asemenea, serviciul de call-center naţional va fi indisponibil. Ziua de 8 septembrie este liberă pentru angajaţii companiei, conform prevederilor contractului colectiv de muncă în vigoare.
Informaţiile privind situaţia facturilor emise, consumul, soldul înregistrat sau alte aspecte utile pot fi accesate direct în contul de client ENGIE, pe site-ul engie.ro sau prin intermediul aplicaţiei mobile ce poate fi descărcată gratuit din App Store şi Google Play, transmite compania.
De asemenea, clienţii pot transmite solicitări online prin intermediul formularului de contact, disponibil pe site-ul companiei.
Începând luni, 11 septembrie, centrele de relaţii cu clienţii şi serviciul de call-center revin la programul normal de funcţionare, disponibil pe engie.ro.