Altex a cumpărat cele 31 de magazine Brico Depot de la grupul britanic Grupul Kingfisher. Valoarea tranzacţiei s-a ridicat la 70 milioane de euro.
Grupul Kingfisher plc, companie internaţională de bricolaj, a preluat ăn anul 2013 lanţul de 15 magazine Bricostore, dezvoltându-se ulterior prin integrarea, în 2017, a reţelei de 27 de magazine Praktiker. Acum, compania a vândut toate cele 31 de magazine Brico Depot din România, către Altex, liderul local al pieţei electroIT, fondat de Dan Ostahie, potrivit unui comunicat al companiei.
Altex va continua activitatea de bricolaj şi după finalizarea tranzacţiei, a declarat Dan Ostahie de la Altex pentru publicaţia Economica.
Tranzacţia include şi operaţiunile de distribuţie, precum şi sediul central din Bucureşti.
„Suntem încântaţi că am găsit în Altex un partener de încredere cu experienţă şi viziune pentru Brico Depot România. Această decizie ne permite să ne concentrăm pe pieţele unde suntem cel mai bine poziţionaţi pentru a genera randamente atractive şi valoare mai mare pentru acţionari şi clienţi. Doresc să mulţumesc tuturor colegilor de la Brico Depot România pentru angajamentul lor şi pentru atenţia acordată clienţilor de-a lungul anilor. Interesul major pentru această tranzacţie este o confirmare a progreselor realizate de echipă în consolidarea afacerii.”, a declarat Thierry Garnier, CEO Kingfisher,
Brico Depot România îşi va continua activitatea în mod obişnuit pe parcursul acestei tranziţii, menţinându-şi angajamentele faţă de clienţi, angajaţi şi parteneri.
„Altex România, liderul pieţei de electro-IT, anunţă cu entuziasm achiziţia reţelei de magazine Brico Depot. Acesta este un moment important pentru toţi cei implicaţi, iar acest prim pas ne deschide noi orizonturi de dezvoltare şi oportunităţi pe piaţa de bricolaj din România. Obiectivul nostru principal este să continuăm să ne dezvoltăm şi să oferim servicii de calitate, având clientul în centrul atenţiei. Strategia noastră de creştere se bazează pe un model omnichannel, asigurând o experienţă de cumpărare coerentă şi plăcută pentru clienţi, indiferent de canalul de vânzare ales. Doresc să transmit un mesaj de încredere tuturor clienţilor, angajaţilor şi partenerilor Brico Depot. Suntem dedicaţi dezvoltării acestei activităţi, aducând inovaţie şi eficienţă în fiecare aspect al afacerii. Fiecare membru al echipei noastre va beneficia de oportunităţi de dezvoltare profesională şi de un mediu de lucru stimulant, care pune accent pe colaborare şi excelenţă. Altex România este încrezătoare în viitorul companiei Brico Depot şi este hotărâtă să continue să servească comunitatea cu produse şi servicii de înaltă calitate.”, a declarat Dan Ostahie, CEO Altex România.
În prezent, Brico Depot operează 31 de magazine în 24 de oraşe, printre care se numără şi Galaţi, şi are peste 2.000 de angajaţi.