Centrele de Relaţii cu Utilizatorii ai Distribuţie Energie Electrică Romania – DEER nu vor avea program de lucru cu publicul în zilele de 15 şi 16 august 2024. Activitatea va reveni la programul normal în data de 19 august 2024.
"DEER acordă angajaţilor o zi liberă în data de 15 august 2024, cu ocazia sărbătorii Adormirii Maicii Domnului, dar şi în data de 16 august.
Astfel, Centrele de Relaţii cu Utilizatorii DEER îşi întrerup activitatea în zilele respective.
Echipele operative ale DEER rămân mobilizate în tot acest timp, pentru a asigura continuitatea în alimentarea cu energie electrică, dacă va fi necesar.
DEER este cel mai mare operator de distribuţie din ţară, ce deserveşte aproape 4 milioane de utilizatori, în 18 judeţe ale ţării, cu peste 200.000 km de reţele electrice, circa 450 de staţii de transformare de înaltă şi medie tensiune şi peste 30.000 posturi de transformare. În toate zilele de sărbătoare, specialiştii DEER sunt pregătiţi permanent să intervină în oricare din aceste locuri, utilizatorul şi necesităţile acestuia fiind în centrul atenţiei companiei noastre.
Eventualele probleme în alimentarea cu energie electrică pot fi semnalate la numerele de telefon prefix judeţ + 929 şi TELVERDE.
Astfel, pentru zona Transilvania Nord (judeţele Bihor, Bistriţa – Năsăud, Cluj, Maramureş, Satu Mare şi Sălaj) numărul este 0800.400.929. Pentru zona Transilvania Sud (judeţele Alba, Braşov, Covasna, Harghita, Mureş şi Sibiu) numărul de telefon este 0800.500.929, iar pentru zona Muntenia Nord (judeţele Brăila, Buzău, Dâmboviţa, Galaţi, Prahova şi Vrancea) numărul de telefon este 0800.500.205.
Încurajăm consumatorii să utilizeze canalele de comunicare online.
Astfel, la adresa https://www.distributie-energie.ro/suport/sesizari-si-reclamatii/, se poate folosi formularul pentru sesizări şi reclamaţii, iar pe site-ul DEER, la secţiunea https://www.distributie-energie.ro/intreruperi-deer/ utilizatorii pot accesa harta interactivă cu toate întreruperile programate şi accidentale, cu informaţii actualizate.
Utilizatorii vor putea să verifice online, în permanenţă, dacă locul lor de consum este sau va fi afectat de întreruperile de energie planificate şi neplanificate, precum şi ziua şi ora la care este preconizată finalizarea lucrărilor de realimentare a utilizatorilor.
De asemenea, Asistentul virtual ChatVolt poate oferi informaţii rapide şi actualizate privind întreruperile în alimentarea cu energie electrică, suport în transmiterea indexului autocitit şi va înregistra sesizările privind deranjamentele, printr-o interacţiune automată, rapidă si uşor de utilizat, simplificând procesul de sesizare a deranjamentelor, oferind asistenţă automatizată consumatorilor, pentru cele mai frecvente întrebări.
Mulţumim utilizatorilor pentru înţelegere!", transmite Biroul de Presă Distribuţie Energie Electrică Romania.