23 NOIEMBRIE 2024 - Monitorul de Galați - Ediție regională de sud-est Galați Brăila Buzău Constanța Tulcea Vrancea
Modifică setările cookie-urilor
Monitorul de Galati iOS App Monitorul de Galati Android Google Play App
5 sfaturi despre cum să-ți alegi o agentie de marketing online potrivită în 2022
5 sfaturi despre cum să-ți alegi o agentie de marketing online potrivită în 2022

Încerci de mult timp să îți dezvolți afacerea printr-o strategie de marketing de succes?

Poate că ajutorul unei agentii pay per click este exact ceea ce ai nevoie pentru a reuși. O agenție cu experiență și, bineînțeles, cu abilitățile necesare va fi capabilă, cu siguranță, să elaboreze o strategie de marketing specifică afacerii tale. Ușor de spus, greu de făcut. Cum găsești, totuși, agenția potrivită?

În primul rând, acest proces nu este deloc simplu. Este un proces lung și nu ai nevoie să te grăbești, căci știi bine, graba strică treaba și crește riscul de a angaja o agenție necalificată, prea scumpă sau în care nu poți avea încredere, căreia nu îi pasă de interesele tale.

Da, știu, îți dorești să începi cât mai repede, dar pur și simplu nu așa funcționează treaba. Mai jos am pregătit pentru tine o listă cu 5 sfaturi utile pe care trebuie să le iei în considerare atunci când îți vei alege o agenție de marketing pay per click.

1. Analizează portofoliul lor sau studiile de caz:

Primul lucru la care trebuie să te uiți este portofoliul agenției. Uită-te la rezultatele pe care le-au obținut pentru clienții lor și la modul în care au obținut acele rezultate. Au folosit strategii specifice ? Cât au cheltuit pentru a obține acele rezultate ? Ce platforme folosesc ? Cu ce industrii lucrează ?

2. Verifică lista lor de clienți:

Următorul pas în alegerea agenției de marketing potrivită este verificarea listei lor de clienți. Recenziile sunt un indicator excelent al modului în care clienții au colaborat cu o agenție, calitatea serviciului pe care l-au primit. Mai ales testimonialele video, acestea sunt greu de falsificat, iar dacă cineva este dispus să înregistreze un video în numele unei agenții, este clar că a fost mulțumit de serviciile primite. 

Poți chiar să iei legătura cu anumiți clienți, punându-le întrebări despre agenție, dacă o recomandă, despre ceea ce crede.

3. Adresează întrebările potrivite:

Când începi să vorbești cu o agenție PPC, trebuie să le adresezi întrebările potrivite, cum ar fi Care sunt obiectivele voastre în ceea ce privește strategia mea de marketing? Care este modelul vostru de tarifare? Care este strategia voastră pe termen lung?

De ce sunt importante aceste întrebări ? În primul rând, îți faci o idee despre cât de încrezătoare este agenția respectivă în gestionarea campaniei tale. În al doilea rând,  cu siguranță nu vrei să fii luat prin surprindere atunci când vezi factura. În fond, este vorba despre banii tăi. În al treilea rând, angajarea unei agenții PPC nu ar trebui să fie o colaborare pe termen scurt. E nevoie de timp pentru a vedea rezultatele.

Pune orice întrebări ai și asigură-te că nu există nicio neînțelegere.

4. Fii conștient de cheltuieli:

Una dintre marile greșeli ale micilor afaceri este aceea că nu înțeleg cât de mult vor investi în reclamele plătite. Atunci când colaborezi cu o agenție, există două tipuri de bugete: taxa agenției și bugetul investit în publicitate. Ține cont de faptul că bugetul publicitar trebuie să fie consistent ca agenția să poată funcționa eficient.

5. Nu ignora semnalele de alarmă:

Dacă din orice motiv simți că ceva nu este în regulă, probabil că ai dreptate. Intuiția nu minte. Cel mai frecvent semnal de alarmă este atunci când o o agenție promite rezultate. Când vine vorba de marketing, este imposibil să garantezi că o campanie va avea rezultate excelente. 

În concluzie, alegerea unei agenții de publicitate PPC necesită săptămâni de cercetare. Pentru a afla despre munca pe care o depune fiecare agenție, cât de bune au fost campaniile lor, totul necesită timp.


Articole înrudite