23 NOIEMBRIE 2024 - Monitorul de Galați - Ediție regională de sud-est Galați Brăila Buzău Constanța Tulcea Vrancea
Modifică setările cookie-urilor
Monitorul de Galati iOS App Monitorul de Galati Android Google Play App
Închiderea viaductului care face legătura între oraş şi platforma siderurgică, deoarece obiectivul nu mai prezenta siguranţă pentru circulaţie, are şi alte consecinţe. Reamintim că circulaţia spre Combinat se face pe o rută ocolitoare, şi anume prin folosirea drumului care duce la Fileşti, care se află în proprietatea fostului colos siderurgic şi care a fost reparat recent pe banii ArcelorMittal Galaţi de către angajaţii ICMRSG. Închiderea viaductului şi folosirea acestei rute ocolitoare care face legătura cu fostul colos siderurgic a determinat conducerea Transurb să trimită o adresă conducerii Combinatului în care a comunicat faptul că este necesară o renegociere a tarifelor percepute de societatea locală de transport public urban pentru transportul celor 7.200 de siderurgişti. Argumentul adus în discuţie de către conducerea Transurb a fost faptul că ruta ocolitoare folosită pentru transportul angajaţilor cu şi de la locul de muncă este mai mare din punct de vedere al kilometrajului, ceea ce implică consumul unei cantităţi mai mari de combustibil. „În urma adresei transmise conducerii, s-a convenit formarea unei comisii alcătuite din reprezentanţi ai Transurb şi ai Combinatului pentru efectuarea de măsurători a traseului, care sperăm să fie finalizate în decurs de o săptămână. UIterior, în baza acestor măsurători, vom discuta pe marginea tarifelor percepute pentru transportul angajaţilor pe perioada în care viaductul va fi oprit pentru circulaţie”, ne-a declarat directorul executiv al Transurb, Genica Totolici.

Articole înrudite