Transurb SA Galaţi - tăcere absolută în privinţa automatelor de bilete care nu primesc numerar Recomandat

Luni, 10 Ianuarie 2022 13:42
Publicat în Știrea zilei
Evaluaţi acest articol
(1 Vot)

Multe dintre automatele pentru plata cu numerar a biletului de călătorie cu mijloacele de transport în comun ale Transurb SA Galaţi nu pot fi folosite de călătorii care doresc să-şi achite astfel călătoria. Aceste automate afişează mesajul "Plata NUMERAR momentan indisponibilă" (foto ↑), numai că acest "momentan" este aproape permanent în unele locaţii.

"Vă adresez aceste rânduri pentru că bataia de joc a Transurbului la adresa cetăţenilor a atins cote alarmante. Transportul modern de care se vorbeşte nu este în stare să asigure cetăţenilor mijloacele de a călători legal. Aparatele care eliberează bilete, cele din staţii, sunt mai mult defecte şi nu primesc numerar, deci nici cardul de călătorie nu poate fi încărcat. Ce să facem noi, călătorii? Să mergem fraudulos? Să luam amendă chiar dacă Transurb este vinovat că nu putem să ne procurăm bilete? Astăzi, 04 ianuarie 2022, în staţia Radu Negru nu ai de unde să cumperi bilet, nu există aparat. Am mers pe jos până la următoarea staţie, AJOFM, unde aparatul nu primea bani. Am mai mers o staţie pe jos până la căminele studenţesti unde era aceeaşi problemă. Am anunţat la numărul afişat pe aparat, de acolo nu am primit multe răspunsuri, vor transmite mai departe. Că am mers trei staţii pe jos, asta e, să meargă călătorul pe jos, nu? E corect aşa? Merg în fiecare zi cu autobuzul şi în fiecare zi acele aparate au aceeaşi problemă: nu funcţionează, nu ai cum să călătoreşti legal că Transurb nu te lăsa. Nu ai de unde, nu ai cum, dar te amendează! Mai rău, controlorul îţi spune cu tupeu să mergi pe jos, tu fiind cel vinovat că aparatele nu merg şi evident controlorii dau amenda! Mai umiliţi de atât se poate să fim? Şi suntem premiaţi pentru transport la superlativ... ", ne-a scris o cititoare supărată că a fost nevoită să meargă pe jos deoarece nu avea unde să achite cu plata numerar. Cititoare ne-a informat şi că, deşi a sunat la dispecerat şi a expus problema, nici după mai multe zile automatele tot nu primeau numerar.

Miercurea trecută, pe data de 05 ianuarie 2022, redacţia Monitorul de Galaţi a solicitat un punct de vedere reprezentanţilor Transurb SA Galaţi, prin care să cuprindă informaţii referitoare la numărul de aparate/automate care eliberează bilete, care sunt defecte, în cât timp sunt remediate aceste defecte şi ce soluţii au călătorii să-şi procure bilet, aflaţi în situaţia descrisă în sesizare, în cazul în care nu-şi pot plăti biletul cu numerar şi nici nu au posibilitatea plăţii cu cardul sau prin SMS. Până astăzi, 10 ianuarie 2022, la ora publicării acestui articol, societatea de transport public local nu a găsit de cuviinţă să răspundă!

Pe principiul, călătorii şi presa reclamă, Transurb SA Galaţi "merge şi aşa", iar gălăţenii care nu pot plăti decât cu numerar şi au ghinionul să găsească automate care nu primesc plata numerar, n-au decât să meargă pe jos.

Mai multe din această categorie:

Lasă un comentariu