Primăria municipiului Galaţi a pus la dispoziţia cetăţenilor municipiului Galaţi proiectul de hotărâre prin care se aduc modificări Regulamentului de atribuire a locurilor de parcare din parcările de reşedinţă aflate în municipiul Galaţi.
Ca urmare a numeroaselor sugestii şi sesizări primite din partea gălăţenilor, dar şi din necesitatea de a eficientiza funcţionarea sistemului de parcare în municipiu, municipalitatea propune modificarea Regulmentului de atribuire a locurilor de parcare, printre cele mai importante completări fiind cea referitoare la numărul locurilor de parcare ce pot fi atribuite pentru un apartament din imobilul arondat parcării de domiciuliu/reşedinţă.
Astfel, articolul 2, alin (3) din regulamentul menţionat va avea următorul cuprins: „Rezervarea locurilor de parcare în parcările de domiciliu/reşedinţă se poate face numai prin intermediul aplicaţiei online pentru rezervare. Solicitantul rezervării va fi în mod obligatoriu şi deponentul dosarului de atribuire a locului de parcare de domiciliu/reşedinţă; Solicitantul celui de-al doilea loc de parcare (acolo unde este cazul), pentru aceeaşi adresă de domiciliu/reşedinţă, trebuie să îndeplinească aceleaşi condiţii care au fost îndeplinite pentru atribuirea primului loc de parcare de domiciliu/reşedinţă; Nu se acceptă utilizarea mai multor locuri de parcare de domiciliu/reşedinţă de către acelaşi autovehicul”.
Iar, art. 4 prevede: „(1) În parcările de domiciliu/reşedinţă se vor atribui maximum 2 locuri de parcare (al doilea loc de parcare putând fi solicitat într-o etapă ulterioră atribuirii primului loc) pentru un apartament din imobilul arondat parcării de domiciliu/reşedinţă, deţinerea unui autovehicul în proprietate/folosinţă/utilizare pentru fiecare loc solicitat fiind una dintre condiţiile obligatorii pentru a participa la procedura de atribuire a locului de parcare din parcările de domiciliu/reşedinţă”.
Documentaţia poate fi consultată pe site-ul instituţiei - primariagalati.ro, la secţiunea Transparenţă decizională sau la sediul instituţiei din str. Domnească, nr. 54, Biroul Managementul Calităţii, transparenţă decizională, strategii şi politici publice. Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus consultării publice se pot depune până la data de 12 februarie 2023, prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituţiei, la secţiunea Transparenţă decizională, ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: