Acest lucru ar urma să se întâmple în cursul lunii mai, când pe cele 23 de trasee principale din oraş nu vor mai circula şi maxi taxi-urile, ci doar mijloacele de transport ale Transurb. Potrivit informaţiilor furnizate de directorul general al Transurb, Genica Totolici, acest lucru ar urma să se întâmple odată cu punerea în practică a prevederilor unei hotărâri de Consiliu Local care prevede acest lucru, ştiut fiind şi faptul că anul viitor, în cursul lunii mai, expiră licenţa de transport acordată operatorilor privaţi de transport. În cadrul ultimei şedinţe de Consiliu Local au fost aprobate două proiecte de hotărâre de Consiliu Local care prevăd aprobarea studiului de oportunitate pentru delegarea gestiunii serviciului de transport public local prin curse regulate în municipul Galaţi precum şi proiectul de hotărâre care prevede aprobarea formei de gestiune a serviciului de transport public local prin curse regulate în municipiul Galaţi, în care sunt prevăzute şi noile trasee, pe care le vom prezenta într-o ediţie viitoare. Rămâne de văzut dacă Transurb va câştiga definitiv lupta cu operatorii privaţi de maxi taxi şi când se va „îmbogăţi” parcul auto al societăţii locale de transport, care a achiziţionat recent 20 de autobuze SH din Olanda care deja circulă pe străzile oraşului, acestea fiind dotate cu instalaţie de încălzire şi cu podea joasă, în timp ce alte 23 din acelaşi lot se lasă încă aşteptate. Aşa cum am relatat în urmă cu câteva săptămâni, Transburb a refuzat să achiziţioneze încă 23 din cele 43 de autobuze SH din Olanda deoarece respectivele maşini nu îndeplineau condiţiile tehnice.