Primăria municipiului Galaţi informează că perioada de desfăşurare a comerţului cu mărţişoare, felicitări, flori şi aranjamente florale, pe domeniul public, va fi între 10 februarie şi 10 martie 2025.
1. Zonele tradiţionale de comercializare sunt:
- Complexul “Potcoava de Aur” (20 locuri);
- Str. Brăilei, aferent Parc “Ţiglina I” (80 locuri);
- Micro 19, str. Strungarilor, Aleea Comerţului (30 locuri);
- Micro 18, str. Brăilei, zona bl. B4 - B1 (20 locuri);
- Micro 40, aferent Complex Comercial (5 locuri);
- Str. Siderurgiştilor, zona fostului magazin General (20 locuri);
- Str. Siderurgiştilor, zona Oficiului Poştal (5 locuri).
2. Amplasamentele, menţionate la punctul 2, se atribuie în limita numărului de locuri stabilite pentru fiecare locaţie:
- Se atribuie un singur loc din cele 7 zone pentru un agent economic în ordinea numărului de înregistrare al cererii şi a opţiunilor solicitate (prima opţiune);
- Locurile rămase după repartizarea primei opţiuni se atribuie respectând numărul de înregistrare al cererii (a doua opţiune ş.a.m.d.);
- Nu se pot elibera licenţe în staţiile de autobuz sau cu 20 m înainte/după staţie, în dreptul trecerilor de pietoni, în zone aglomerate;
- Nu se eliberează licenţe dacă agentul economic figurează cu creanţe bugetare de plată faţă de bugetul local, la momentul solicitării.
4. Cererile, împreună cu documentaţia completă, se depun/transmit la Registratura Primăriei Municipiului Galaţi sau pe e-mail (
5. Documentele necesare (în copie):
- Certificat de înregistrare eliberat de O.R.C. (SC/PFA/II/IF);
- Statutul/actul constitutiv al SC sau certificatul constatator pentru PFA/IF/II eliberat de O.R.C.;
- Certificat constatator pentru punctul de lucru conform Legii 359/2004;
- Carte de identitate a reprezentantului legal al SC/PFA/II/IF;
- Poza cu locaţia solicitată, unde e cazul.
6. Licenţele de ocupare a domeniului public se eliberează cu respectarea prevederilor Regulamentului privind condiţiile de eliberare a licenţelor de ocupare a domeniului public aprobat prin HCL nr. 647/23.11.2023 şi a Referatului nr. 15553/29.01.2025.
7. Taxa de utilizare temporară a domeniului public aprobată prin HCL nr. 193/27.04.2023 privind indexarea impozitelor şi taxelor locale este de 4,22 lei/mp/zi şi se achită cu 3 zile înainte de emiterea licenţei, în raport cu perioada solicitată.
8. În cazul nerespectării condiţiilor impuse se va retrage licenţa de ocupare ocazională a domeniului public, informează Compartimentul de presă al Primăriei municipiului Galaţi.
Foto: Primăria municipiului Galaţi