Combinatul siderurgic de la Galaţi a lansat mai multe licitaţii care vizează lucrări de reparaţii şi revizii pentru locomotive, vagoane şi căi ferate. Este vorba despre reparaţia a peste 50 de vagoane uzinale de transport fontă şi zgură lichidă. De asemenea, se caută firme interesate să execute „Lucrări de revizii şi reparaţii locomotive DLI”, dar şi „Lucrări de întreţinere şi reparaţii linii cf DLI”. „Solicităm ca oferta să conţină: Oferta comercială; Oferta tehnică. Perioada de contract: 12 luni”, anunţă Liberty Galaţi. Oferta tehnică şi cea comercială vor fi transmise în format electronic, pe e-mail.
Între timp, de câteva zile, furnalul 5, singurul furnal care mai este încă în stare de funcţionare, din data de 7 aprilie nu mai produce fontă, dar se pare că este "ţinut la cald". Unii spun că ar fi din cauza lipsei de materii prime, alţii spun că este vorba despre o revizie scurtă. Cu toate acestea, se pare că Liberty Galaţi încearcă să pună la punct căile ferate uzinale, ceea ce ar însemna o revigorare a producţiei.
Liderul sindicatului reprezentativ de pe platforma siderurgică, Gheorghe Bezman, a răspuns iniţial la telefon, iar la întrebarea dacă furnalul a fost oprit sau nu, a spus că nu ştie şi că trebuie să ajungă la birou pentru a afla, dar furnalul nu ar fi oprit de tot, ci doar "ţinut la cald". Ulterior nu a mai răspuns la telefon, de altfel cum s-a mai întâmplat atunci când s-a mai încercat contactarea acestuia pentru a oferi informaţii de interes pentru mii de siderurugişti, dar şi pentru familiile lor.