22 DECEMBRIE 2024 - Monitorul de Galați - Ediție regională de sud-est Galați Brăila Buzău Constanța Tulcea Vrancea
Modifică setările cookie-urilor
Monitorul de Galati iOS App Monitorul de Galati Android Google Play App
10 trasee modificate şi 2 nou înfiinţate în transportul public gălăţean
10 trasee modificate şi 2 nou înfiinţate în transportul public gălăţean

Consilierii locali gălăţeni au aprobat astăzi, miercuri, 31 martie 2021, noile trasee ale mijloacelor de transport în comun, disponibile de mâine, joi, 01 aprilie 2021, subiect despre care cotidianul nostru a relatat în articolul „De la 01 aprilie, modificări majore în circulaţia mijloacelor de transport în comun din Galaţi“.

Astfel, au fost înfiinţate două noi trasee, Traseul 40: Bariera Traian – Limita municipiului Galaţi (Metro) şi Traseul 41: Dimitrie Cantemir –  Capăt Micro 19, şi modificate 10, după cum urmează:
- Traseul 10: Capat M19 – Damen cu trecerea pe tur pe Bdul. Galaţi – Bdul. Dunarea – str. Incubatorului;
- Traseul 12: Piaţa Centrală – Bariera Traian;
- Traseul 17: Capăt Micro 19 – Bariera Traian;
- Traseul 27: Capăt Micro 19 – Centru cu intrare din str. Domnească pe str. Gării - str. N. Bălcescu;
- Traseele 30 şi 31: Capăt Micro 19 – Borcan/Cartier Barboşi trasee unificate alternativ;
- Traseul 35: Piaţa Centrală – Bariera Traian;
- Traseul 38: Cartier Locuinţe sociale Micro 17 – Capat Micro 19, dar cu modificarea returului pe acelaşi traseu cu turul;
- Traseul 102: Capăt Micro 19 – Bariera Traian;
- Traseul 104: Ţiglina III – Bariera Traian.

„Modificările celor 10 trasee pot fi încadrate, după motivele care au stat la baza analizei şi deciziilor, în 4 categorii:
a) Traseele 10, 12, 17, 27 şi 35 au fost scurtate la unul sau ambele capete, dar suplinite de înfiinţarea celor două trasee, 40 şi 41. Călătorii acestor trasee le vor găsi cu o frecvenţă uşor îmbunătăţită, iar conectivitatea cu traseele 40 şi 41 va fi una foarte bună datorită frecvenţei de 10 şi 6 minute ale acestora din urmă;
b) Traseele 30 şi 31 îşi vor păstra itinerariul, dar pentru creşterea eficienţei ele se vor uni, păstrând numere diferite, dar mutând ponderea curselor spre Cartierul Barboşi, mult mai solicitate, în paralel cu reducerea curselor spre zona Tirighina, la cursele esenţiale, dar suficiente pentru nevoia de mobilitate din această zonă;
c) Traseul 38, relativ nou în graficul de transport, va suferi o modificare firească şi solicitată de destinatarii săi, respectiv va avea returul pe aceleaşi străzi cu turul, câştigând în acest fel şi la retur obiectivele de interes ale turului şi creând astfel premisele câştigării şi mai multor călători.
d) Traseele 102 si 104, trasee dedicate troleelor, vor fi prelungite de la Parcul CFR până la Bariera Traian ca urmare a prelungirii şi amenajării liniei de contact în acest terminal, creând astfel premisele ajungerii cu aceste 2 trasee într-un punct de interes mult mai solicitat de călători decât Parcul CFR“, explică Primăria Galaţi, care precizează că toate celelalte trasee rămân neschimbate.

Citeşte şi Transurb introduce biletul de 60 de minute


Articole înrudite