19 APRILIE 2024 - Monitorul de Galați - Ediție regională de sud-est Galați Brăila Buzău Constanța Tulcea Vrancea
Modifică setările cookie-urilor
Monitorul de Galati iOS App Monitorul de Galati Android Google Play App
Telespectatorii din toată lumea petrec tot mai mult timp în faţa televizorului: în 2011, ei s-au uitat la televizor în medie 3 ore şi 16 minute pe zi, cu 6 minute mai mult ca în 2010 şi cu 20 mai mult decât acum 10 ani, potrivit celui de-al 19-lea studiu anual difuzat de Eurodata TV Worldwide, informează afp.com.
Pe regiuni, cei mai fideli telespectatori se află în Orientul Mijlociu, cu 4 ore şi 55 de minute pe zi (4 ore şi 47 de minute în 2010), urmaţi de cei din America de Nord (4 ore şi 47 de minute, neschimbat faţă de 2010). Europenii sunt la egalitate cu africanii - 3 ore şi 48 de minute, faţă de 3 ore şi 47 de minute, fiind urmaţi de locuitorii Americii Latine (3 ore şi 30 de minute, neschimbat faţă de 2010) şi cei din Asia-Pacific (2 ore şi 45 de minute, faţă de 2 ore şi 34 de minute în 2010).
În perioada 2009 - 2011, s-au înregistrat creşteri semnificative în câteva ţări europene: 15 minute în Franţa (3 ore şi 47 de minute pe zi), 7 minute în Italia (4 ore şi 13 minute), 5 minute în Spania (3 ore şi 59 de minute).
În Statele Unite, timpul petrecut în faţa televizorului a crescut cu 2 minute, la 4 ore şi 53 de minute.
Neluând în considerare programele sportivele, în fruntea celor mai vizionate 10 programe se află filmele artistice (41% audienţă), urmate de divertisment (38%). Ştirile, documentarele, dezbaterile se bucură de o audienţă de 21%.
Studiul, intitulat „One Television Year in the World”, a cuprins 80 de ţări din cinci continente. Eurodata TV Worldwide, organism creat de Mediametrie, oferă date ce ţin de măsurarea audienţelor în lume, acoperind peste 3.000 de posturi şi reprezentând peste 3 miliarde de telespectatori.

Articole înrudite