Telekom Romania dezvăluie locaţia tehnicienilor în timp real Recomandat

Joi, 24 Iunie 2021 13:08
Publicat în National
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Telekom Romania anunţă, în parteneriat cu Oracle, o premieră importantă pentru piaţa de telecomunicaţii din România, cu scopul de a crea un nou punct de referinţă în experienţa clienţilor. Clienţii Telekom Romania care aşteaptă vizita unui tehnician de teren vor putea vedea, în aplicaţia de management a contului MyAccount locaţia acestuia în timp real, cu ora estimată a sosirii şi alte detalii relevante. Astfel, întreaga experienţă a clienţilor ajunge la un nou nivel de referinţă prin introducerea unei transparenţe fără precedent în acest domeniu de servicii.
Prin intermediul acestui serviciu, clienţii au posibilitatea de a vedea unde se află tehnicianul, pentru a evita astfel pierderea determinată de timpul cu aşteptarea, iar Telekom poate aloca de fiecare dată, în mod optim, persoana potrivită pentru serviciul de teren, folosind cel mai rapid motor de planificare optimizată disponibil. În plus, compania poate monitoriza cât de eficient ajung la şi de la programările planificate, păstrând în acelaşi timp clientul informat despre progres până la sosirea la faţa locului.
Telekom Romania le oferă astfel clienţilor un instrument pentru a înţelege pe deplin starea serviciilor lor, prin posibilitatea de a vizualiza în timp real, de pe orice browser web, informaţiile despre rezervări. Totodată, clienţii au posibilitatea de a oferi feedback instantaneu cu evaluări şi comentarii, direct din aplicaţia MyAccount. Serviciul Unde mi-e tehnicianul poate fi accesat din aplicaţia de gestionare a contului MyAccount Telekom, secţiunea Asistenţă/Deranjamente.

Mai multe din această categorie:

Lasă un comentariu