Brandul românesc Elfi a lansat, în premieră pentru ţara noastră, prima hârtie igienică de lux - Elfi Couture. Produsul creat în ediţie limitată, 1.000 de cutii (4.000 de role), este rezultatul unor investiţii de peste 5 milioane de euro pe care producătorul român de hârtie igienică, ce deţine o fabrică în judeţul Argeş, a făcut-o în ultimii ani. Pentru a intra în posesia hârtiei de lux Elfi Couture, doritorii trebuie să se înscrie pe o listă de aşteptare!
4 role de hârtie igienică neagră, cu 4 straturi
„Elfi Couture este sinonimă cu inovaţia şi vrem să arătăm că un produs, care poate părea pentru mulţi banal, se poate reinventa şi poate surprinde iar şi iar. Am fost mereu deschis ideilor şi campaniilor care să ne scoată din anonimat şi să ne diferenţieze de restul. Lansarea pe piaţă a hârtiei negre a reprezentat o provocare pentru noi, inclusiv din punctul de vedere al procesului de producţie. Faptul că am reuşit să producem hârtie neagră, o premieră în industrie, se datorează investiţiilor în tehnologie şi în utilaje de ultimă generaţie care ne permit să avansăm, să evoluăm şi să ne dezvoltăm portofoliul de produse şi clienţi din zona premium”, a declarat Adrian Constantin, director general Elfi.
Listă de aşteptare pentru doritorii Elfi Couture
Datorită caracterului exclusivist, produsul fiind realizat în ediţie limitată, achiziţia se va putea face în baza înscrierii pe lista de aşteptare: https://hartiaelfi.ro/elfi-couture/. Produsul va fi însoţit de un Certificat de autenticitate, dat fiind caracterul exclusivist şi oportunităţile de profit din revânzare.
! Comunicarea lansării hârtiei de lux Elfi Couture are integrată şi o campanie cu influenceri. Cei care au intrat primii în posesia produsului Elfi Couture au fost influencerii Dorian Popa, Selly, Ela Crăciun şi Irina Manea. Selecţia lor s-a făcut pe sprânceană, iar criteriul cel mai important a fost să fie iubitori de lux, potrivit unui comunicat al produsului.