08 SEPTEMBRIE 2024 - Monitorul de Galați - Ediție regională de sud-est Galați Brăila Buzău Constanța Tulcea Vrancea
Modifică setările cookie-urilor
Monitorul de Galati iOS App Monitorul de Galati Android Google Play App
Roboţeii de la Poşta Română şi revoluţia digitalizării
Roboţeii de la Poşta Română şi revoluţia digitalizării

Poşta Română continuă trendul digitalizării oferind opţiunea de plată self-service, în diverse subunităţi poştale din Bucureşti. Astfel, roboţeii moderni facilitează achitarea facturilor şi a taxelor, fără a mai fi nevoie de interacţiunea directă cu personalul poştal.
Clienţii Poştei Române pot achita serviciile a peste 200 de furnizori, inclusiv facturi de energie electrică, gaze, telefonie, internet, apă, rate la credite şi diverse taxe şi impozite, atât din Bucureşti, cât şi din întreaga ţară. Prin intermediul opţiunii self-service, utilizatorii beneficiază de o soluţie rapidă şi convenabilă, transformând radical experienţa de plată pentru utilităţi şi alte servicii.
„Ne-am angajat să transformăm Poşta Română într-o companie agilă şi orientată spre client. Terminalele de plată din oficiile poştale din Bucureşti reduc semnificativ timpul de aşteptare la ghişeu şi marchează încă un pas în direcţia digitalizării şi modernizării Companiei”, a declarat Valentin Ştefan, directorul general al Companiei Naţionale „Poşta Română”.
Utilizarea terminalelor self-service este extrem de simplă: clienţii trebuie doar să scaneze codul de bare de pe factură şi să urmeze instrucţiunile de pe ecran. Meniul intuitiv este accesibil chiar şi pentru cei fără experienţă în tehnologie. În plus, personalul poştal este mereu disponibil pentru a asista clienţii care au nevoie de ajutor.
În paralel cu digitalizarea serviciilor, Poşta Română va continua să ofere opţiuni tradiţionale de plată la ghişeele poştale, inclusiv plata prin intermediul factorului poştal, pentru a satisface toate nevoile şi preferinţele clienţilor, potrivit unui comunicat al Poştei Române.


Articole înrudite