Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului (MAT) realizează o consultare de piaţă, în vederea derulării ulterioare a unei achiziţii de servicii pentru strategia de publicitate în online prin influenceri, cu scopul creşterii nivelului de conştientizare a turiştilor străini şi interni cu privire la România ca destinaţie atrativă, potrivită pentru city-break.
Conform unui comunicat remis, joi, Agerpres, anunţul a fost publicat pe SEAP, iar data limită de transmitere a propunerilor este 28 iunie 2022.
"Principalul obiectiv stabilit pentru publicitatea online, realizată de influenceri, se referă la promovarea excursiilor de tip city-break, astfel încât persoanele care accesează reţelele sociale să se transforme, în final, în vizitatori ai ţării noastre. Vor fi valorificate, totodată, evenimentele organizate în România (turismul de distracţie), precum şi experienţele enogastronomice", se menţionează în comunicat.
Acţiunea urmează să fie derulată în perioada septembrie-octombrie a acestui an şi vizează micro-influenceri (sub 100.000 de urmăritori), macro-influenceri (între 100.000 şi 1 milion de urmăritori) şi mega-influenceri (peste 1 milion de urmăritori).
Propunerile transmise în urma publicării anunţului pe SEAP trebuie să cuprindă informaţii relevante referitoare la derularea strategiei, nominalizări de influenceri atât din România, cât şi din Europa (două pieţe: Marea Britanie şi Germania), pentru fiecare categorie indicată şi al căror profil să se potrivească întregii campanii, precum şi alte date referitoare la criteriile de evaluare şi costuri.
Acţiunea face parte din campania integrată de promovare a destinaţiei turistice România, care va fi derulată în cursul acestui an de MAT, în parteneriat cu Consiliul de Brand Turistic Naţional, conform planului agreat.