Distribuţie Energie Electrică Romania, lider naţional în distribuţia de energie electrică, a lansat vineri, 09 februarie 2024, noua platformă online www.distributie-energie.ro, care oferă celor aproape 4 milioane de utilizatori o experienţă online simplificată, acces rapid la informaţii şi aplicaţii, uşor de accesat de pe orice tip de dispozitiv (PC, tabletă, smartphone), anunţă Biroul de Presă al Distribuţie Energie Electrică Romania.
„DEER este într-un proces continuu de accelerare a digitalizării serviciilor. Noul website a venit ca o necesitate, din dorinţa şi preocuparea continuă de a oferi utilizatorilor noştri un acces rapid la informaţii şi servicii, precum şi o experienţă de utilizare optimă şi cât mai simplă. Practic, în noua platformă am încercat să construim o experienţă de navigare plăcută pentru vizitatorii site-ului nostru, indiferent de gradul de familiarizare a acestora cu tehnologia. Ne dorim ca această platformă să aducă un plus de valoare companiei şi să devină un instrument cu adevărat util pentru toţi utilizatorii noştri, pentru parteneri şi colaboratori”, precizează Mihaela Rodica Suciu, Director General, DEER.
Printre noile funcţionalităţi pe care le aduce noul website se numără următoarele:
• O hartă interactivă cu toate întreruperile programate şi accidentale, cu informaţii actualizate, într-o prezentare creativă şi de real ajutor pentru cei care o accesează. Utilizatorii vor putea să verifice online, în permanenţă, dacă locul lor de consum este sau va fi afectat de întreruperile de energie planificate şi neplanificate.
• O secţiune dedicată procesului de racordare la reţea pentru clienţii casnici, noncasnici şi prosumatori. Această secţiune este prezentată într-o formă uşor de parcurs şi va oferi detalii clare despre toţi paşii de urmat, punând la dispoziţia vizitatorilor întreaga documentaţie necesară, simplificând astfel experienţa utilizatorilor privind procesul de racordare.
• Informaţii rapide de contact şi o navigare simplificată prin toate secţiunile site-ului.
• Un design modern şi atractiv, adaptat pentru o experienţă cât mai plăcută a utilizatorilor.
„Prin lansarea acestei noi versiuni a site-ului, DEER îşi consolidează angajamentul faţă de consumatori şi parteneri. Modificările efectuate asupra interfeţei web au avut ca scop simplificarea şi extinderea accesului la date şi informaţii, îmbunătăţind astfel modul în care utilizatorii interacţionează cu serviciile noastre. În scopul adaptării la cerinţele moderne ale aplicaţiilor web, începând cu luna martie, noul site va avea integrat un Chat Bot, cu scopul de a susţine obiectivele de business şi de a oferi utilizatorilor noştri posibilitatea de a primi informaţii rapide privind întreruperile în alimentarea cu energie electrică, dar şi suport privind transmiterea indexului, rapid şi sigur, crescând astfel gradul de satisfacţie al consumatorilor”, precizează Paul Negrea, Director al Direcţiei Control Corporativ, Legalitate şi Reclamaţii, DEER.