Poşta Română, principalul furnizor de servicii poştale din România, a luat decizia strategică de a externaliza Serviciul cu Clienţii în Republica Moldova, potrivit unui comunicat al companiei. "În efortul de a îmbunătăţi constant calitatea serviciilor oferite clienţilor noştri şi de a optimiza eficienţa operaţională, Poşta Română a decis să externalizeze acest serviciu către un partener specializat. Prin această măsură, ne propunem să asigurăm un răspuns mai rapid şi mai eficient la solicitările clienţilor. Cu un volum zilnic de 2000 de apeluri şi peste 200 de e-mailuri, serviciul de Call Center oferă acum un răspuns prompt şi profesionist, cu un timp mediu de aşteptare de aproximativ 30 de secunde. Serviciile oferite sunt de înaltă calitate, incluzând introducerea unor date detaliate despre solicitările clienţilor, facilitând astfel analiza şi îmbunătăţirea continuă a calităţii serviciilor prestate de Poşta Română", se arată în comunicatul citat.
Implementarea acestui sistem a fost posibilă datorită utilizării unui software telefonic performant şi a unui sistem avansat de CRM (Managementul Relaţiilor cu Clienţii), care permit identificarea rapidă şi eficientă a problemelor şi soluţionarea promptă a solicitărilor clienţilor. "Externalizarea serviciilor de Call Center reprezintă un pas esenţial în strategia noastră de modernizare şi adaptare la nevoile clienţilor noştri. Suntem încrezători că, alături de parteneri profesionişti şi respectaţi pe piaţa de profil, reuşim să oferim un nivel superior de servicii şi să consolidăm încrederea clienţilor în Poşta Română", a declarat Valentin Ştefan, Directorul General al Poştei Române.
Reamintim faptul că Poşta Română a inaugurat pe data de 12 decembrie 2022 prima subsidiară externă la Chişinău, Republica Moldova. "Prin acest act, Compania şi-a asumat internaţionalizarea, respectiv elaborarea unor strategii pe termen lung pentru a-şi lărgi aria în care activează. Deschiderea primei subsidiare externe a Poştei Române la Chişinău se înscrie în eforturile proiectului «România - hub logistic». Prin acest proiect, printre altele, Poşta Română intenţionează să sprijine integrarea spaţiului geografic al Republicii Moldova în vederea dezvoltării unui nod logistic important în zona Europei de Sud-Est", transmite Poşta Română.