Comenzile pentru Bigster, cel mai nou model al mărcii Dacia, au fost deschise, iar preţurile se situează între 23.000 de euro şi 29.500 euro (TVA inclus), în funcţie de motorizare şi dotări. Modelul Bigster este produs la Mioveni şi este primul SUV Dacia de segment C, având şi versiune hibridă.
Bigster este disponibil în patru niveluri de echipare: Essential, Expression, completate, la vârf, de două versiuni la preţ echivalent: Bigster Extreme, destinat amatorilor de outdoor (care dispune de plafon panoramic cu deschidere electrică şi funcţie oscilobatantă, bare de pavilion modulabile, sistem Hill descend control si covoraşe de cauciuc în echiparea de serie), şi Bigster Journey, pentru clienţii interesaţi de confort şi de călătoriile lungi, cu caroseria în două nuanţe (pavilion de culoare neagră), hayon cu acţionare electrică şi scaun şofer cu reglaje electrice ca echipamente de serie.
Preţul porneşte de la 23.000 de euro la nivelul echipare Essential şi ajunge la 29.500 euro, pentru versiunea de top, Journey Hybrid 155.
Dacia Bigster are 4,57 m lungime. Spre comparaţie, Duster are 4,34 m lungime, Logan are 4,39 m, Sandero are 4,10 m, iar Jogger are 4,55 m lungime.
În plus, prin Bigster, Dacia pune la dispoziţia clienţilor şi noi motorizări electrificate. Disponibil pentru prima oară în gama Dacia la acest nivel de putere, motorul TCE 140 combină un motor pe benzină cu 3 cilindri de 1,2 l turbo de nouă generaţie cu un sistem mild-hybrid de 48 V, reducând consumul mediu de combustibil şi emisiile de CO2.
Dacia Bigster este primul model din cadrul Renault Group care beneficiază de noua motorizare Hybrid 155 cuplată cu o cutie de viteze automată, disponibilă de la nivelul de echipare Expression.
Bigster TCE 130 4×4 este adaptat pentru offroad datorită transmisiei sale integrale asociate cu o cutie de viteze manuală cu 6 trepte şi un sistem mild-hybrid de 48 V. Lansată deja pe noua generaţie a modelului Duster, motorizarea TCE 130 4×4 este disponibilă pe Bigster începând cu nivelul de echipare Expression.
Ulterior, Bigster va fi disponibil şi cu noul motor ECO-G 140, o premieră în gama Dacia, care combină carburaţia mixtă benzină/GPL, cu un sistem mild-hybrid de 48 V.