TikTok aduce în prim-plan cele mai deosebite campanii publicitare din acest an în cadrul TikTok Awards, o competiţie care celebrează creativitatea şi inovaţia brandurilor pe platformă. Evenimentul pune accent pe campaniile care au impresionat comunitatea prin autenticitate, creativitate şi rezultate memorabile.
"După un proces extins de jurizare condus de un panel de lideri seniori din industrie şi experţi, compania este încântată să dezvăluie lista finaliştilor nominalizaţi din România. Aceste branduri au demonstrat o înţelegere profundă a platformei şi au reuşit să creeze conţinut care nu doar că distrează, dar şi aduce rezultate palpabile. Premiile TikTok sunt deschise pentru mai multe pieţe importante din Europa şi nu numai, incluzând Marea Britanie, DACH (Germania, Austria, Elveţia), Franţa, Italia, Spania, Europa Centrală (România, Cehia, Polonia), Ţările Nordice (Suedia, Danemarca, Norvegia, Finlanda), Israel şi Olanda", potrivit unui comunicat al TikTok.
Comunitatea TikTok îşi doreşte să împingă limitele creativităţii, iar TikTok Ad Awards aduce în lumina reflectoarelor acele branduri care au reuşit să facă exact acest lucru: să creeze conţinut captivant, inovator şi distractiv, totul în timp ce generează rezultate impresionante. Astfel, TikTok prezină lista brandurilor care intră în cursa pentru titlul suprem de "Greatest TikTok", după cum urmează:
Greatest Creative
Acest premiu recunoaşte abordarea generală a unui brand în ceea ce priveşte creativitatea pe TikTok, prin utilizarea strategică a publicităţii plătite şi a celei organice pentru a obţine rezultate semnificative pe întregul funnel şi pentru a stabili o prezenţă continuă pe platformă.
Lista finaliştilor din România pentru Greatest Creative:
• BCR Şcoala de Bani
• HOCHLAND România.
Greatest Performance
Această categorie celebrează campaniile care au obţinut rezultate impresionante în faza de loializare a audienţei pe TikTok, printr-o abordare creativă şi o strategie de campanie bine construită.
Lista finaliştilor din România pentru Greatest Performance:
• Samsung România
• Banca Transilvania
• SEPHORA România.
Greatest Branding
Această categorie premiază o campanie de branding excepţională care a inclus o strategie inovatoare şi o creativitate centrată pe TikTok, obţinând rezultate excelente în etapa de awareness.
Lista finaliştilor din România pentru Greatest Branding:
• Lay's România
• Pepsi Zero România
• CeraVe România
• Doritos România
• Kaufland România.
Greatest TikTok
Nominalizările la categoriile Greatest Creative, Greatest Branding şi Greatest Performance vor fi luate automat în considerare pentru marele premiu, Greatest TikTok. Acest premiu este acordat celei mai bune campanii, care a valorificat creativitatea platformei prin idei inovatoare centrate pe TikTok, obţinând un impact suplimentar prin utilizarea inteligentă a produselor de publicitate pentru a atinge obiectivele de marketing. De asemenea, TikTok caută acea campanie care a reuşit cu adevărat să se conecteze cu comunitatea TikTok, creativitatea şi tendinţele platformei pentru a inspira bucurie.
Selecţia locală TikTok
În plus, TikTok a decis să acorde o menţiune onorabilă pentru fiecare piaţă, pentru a distinge brandurile care au adoptat o abordare centrată pe TikTok.
Lista finaliştilor din România pentru Selecţia locală TikTok România:
• Old Spice
• Maybelline
• Phillips OneBlade.
Ceremonia de premiere va avea loc pe 23 octombrie, atunci când juriul de prestigiu internaţional din Europa Centrală va desemna câştigătorii TikTok Ad Awards 2024.