Mocha Mousse este o nuanţă discretă glamour. Prin dezvăluirea unei nuanţe menite să reflecte cultura prin limbajul culorilor, Pantone prognozează, de asemenea, ceea ce urmează în tendinţele de design.
Culoarea pământie profită de "o mişcare în creştere de a ne alinia cu lumea naturală", se arată în comunicatul Pantone Color Institute.
Culoarea Anului Pantone este menită să capteze spiritul vremii, a declarat vicepreşedinta Laurie Pressman. În acelaşi timp, este de asemenea menită să servească drept antidot cultural.
Înainte de a deveni gigantul culorilor care este astăzi, Pantone a fost o tipografie comercială sub un alt nume. Când Lawrence Herbert, un tehnician cu o pregătire în chimie, a fost angajat de corporaţie în anii 1950, a identificat o problemă recurentă în munca sa. Atunci când solicitau copii tipărite, de broşuri sau postere, clienţii se străduiau să vorbească despre culoare cu acurateţe. Pentru a obţine culoarea dorită, după cum a declarat fiul lui Herbert, Richard, fost preşedinte al Pantone, aceştia trebuiau să trimită o mostră reală a culorii.
În 1963, Lawrence a găsit soluţia. El a dezvoltat Pantone Matching System (PMS) ca o modalitate de standardizare a reproducerii culorilor, astfel încât copiile tipărite să corespundă originalului, indiferent de dispozitivul de imprimare. El a obţinut sprijinul producătorilor de cerneală pentru standardul său de culoare, mai întâi în SUA şi ulterior în Europa şi Asia.
Pantone şi-a extins gama de pigmenţi, iar până în 1968 a devenit standardul industriei.
Sursa articol: stirileprotv.ro