Organizatorii UNTOLD şi Neversea sunt alături de elevii de 10 ai României într-o nouă iniţiativa „BAC DE 10”. Performanţa elevilor de 10 va fi recompensată cu experienţe memorabile şi anul acesta.
Ajunsă la cea de-a 9-a ediţie, cea mai longevivă campanie de încurajare a performanţei prin educaţie va premia elevii care obţin nota 10 la examenul de Bacalaureat, cu acces gratuit la unele dintre cele mai mari festivaluri din lume, UNTOLD sau Neversea.
Edy Chereji, Co-Fondator UNTOLD şi Neversea: „Campania «BAC DE 10» este cadoul nostru pentru rezultatele şi munca depusă în decursul a patru ani de toţi elevii de liceu. Campania recompensează motivaţia şi performanţa elevilor de 10. Au posibilitatea de a alege să petreacă la mare alături de prieteni sau să experimenteze univesul UNTOLD. Ne dorim ca şi în acest an să avem la festivalurile noastre cât mai mulţi elevi de 10”.
Iniţiatorii campaniei cred în puterea educaţiei, iar în ultimii 9 ani, UNTOLD şi Neversea au oferit intrarea gratuită şi experienţe unice unui număr de peste 1.500 de absolvenţi de 10.
Katharina Scheidereiter, CSR Manager Kaufland România: „Susţinerea examenului de bacalaurat nu este uşoară, însă când ai parte de o motivaţie în plus, reuşita este cu atât mai posibilă. Prin proiectul «BAC DE 10», realizat împreună cu UNTOLD şi Neversea, de 8 ani susţinem educaţia şi venim în sprijinul liceenilor cu această motivaţie. Pentru noi, implicarea face diferenţa şi ne dorim să fim întotdeauna alături de tinerii din România”.
Toţi elevii care obţin nota 10 la examenul de Bacalaureat primesc un abonament gratuit de patru zile la UNTOLD sau Neversea şi un voucher de cumpărături de 500 de lei din partea Kaufland România, partener al acestei campanii.
Voucherul de cumpărături este valabil în toate magazinele din ţară. Aceştia îşi vor putea ridica brăţara de acces în festival şi voucherul de cumpărături în baza unei dovezi, din zona de „Acreditări” a fiecărui festival în parte.
Toţi cei care s-au înscris la examenul de bacalaureat, în sesiunea din vară, vor putea achiziţiona abonamentele la un preţ special: 610.40 lei (taxe incluse) până pe data de 30 iunie pentru Neversea şi 654.50 lei (taxe incluse), preţ valabil până pe data de 9 iulie, pentru UNTOLD. Absolvenţii care doresc să fie răsplătiţi pentru performanţa lor, în cadrul campaniei, o pot face accesând: https://untold.com/bacde10/; https://neversea.com/bacde10/.
Acolo vor putea completa formularul cu care se pot înscrie în campanie. Campania „BAC de 10” se desfăşoară cu sprijinul Kaufland România, anunţă organizatorii.
Acces gratuit şi pentru studenţii de la universităţile de stat care trec sesiunea de vară cu nota 10
Organizatorii UNTOLD şi Neversea, unele dintre cele mai mari festivaluri din lume răsplătesc şi în acest an excelenţa studenţilor de 10 din România, oferindu-le experienţe memorabile în cadrul campaniei „STUDENT DE 10”.
Campania, care susţine performanţa în educaţie, va premia studenţii de la universităţile de stat care trec sesiunea de vară cu nota 10 cu acces gratuit la UNTOLD sau Neversea.
Edy Chereji, Co-Fondator UNTOLD şi Neversea: „Această campanie, «STUDENT DE 10», este o campanie care aduce multă bucurie in rândul tinerilor cu rezultate excelente. E momentul în care răsplătim excelenţa şi performanţa în educaţie cu experienţe memorabile pentru absolvenţii de 10. Cei care iau notă maximă la sesiunea de vară sunt invitaţii noştri la UNTOLD şi Neversea”.
Toţi cei care au trecut cu brio de sesiunea din vară vor putea achiziţiona abonamentele la festivaluri la un preţ special: 610.40 lei (taxe incluse) până pe data de 30 iunie pentru Neversea şi 654.50 lei (taxe incluse), preţ valabil până pe data de 9 iulie, pentru UNTOLD.
Estera Anghelescu, Director Recrutare şi Brand de Angajator la Kaufland România & Moldova: „Ne bucurăm să susţinem iniţiativa «STUDENT DE 10» pentru al doilea an consecutiv şi să răsplătim studenţii pentru performanţele lor deosebite la învăţătură. Educaţia este şi despre conexiuni şi experienţe - prezente şi în cadrul festivalurilor UNTOLD şi Neversea. De asemenea, anul acesta oferim o reducere semnificativă şi studenţilor care, deşi nu au obţinut media 10, şi-au promovat toate examenele din sesiunea de vară. Dincolo de această frumoasă iniţiativă, sprijinul Kaufland pentru tineri se reflectă şi în oportunităţile noastre de carieră pentru ei: programe de Internship, Traineeship, joburi part-time şi entry-level. Sperăm să-i inspirăm să-şi continue studiile şi să înceapă o carieră cu aceeaşi pasiune şi seriozitate. Noi le promitem deschidere, înţelegere şi îndrumare”.
Absolvenţii care doresc să fie răsplătiţi pentru performanţa lor, în cadrul campaniei, o pot face accesând link-urile: https://untold.com/student-de-10/ sau https://neversea.com/student-de-10/.
Acolo vor putea completa formularul cu care se pot înscrie în campanie. Campania „STUDENT DE 10” se desfăşoară cu sprijinul Kaufland România, transmit organizatorii.
UNTOLD, unul dintre cele mai mari festivaluri de muzică din lume, are loc între 3 şi 6 august în Cluj-Napoca. La ediţia de anul acesta au fost confirmaţi cei mai mari artişti şi DJ ai lumii: Imagine Dragons, Bebe Rexha, David Guetta, Armin van Buuren, Martin Garrix, Alok, Steve Aoki, KSHMR, Eric Prydz, Zhu, Alesso, Topic, Tujamo, Ava Max, Salvatore Ganacci, French Montana, Years & Years, Amelie Lens, Boris Brejcha şi mulţi alţii.
Neversea, cel mai mare festival de muzică organizat pe o plajă din Europa, a ajuns la cea de-a 5-a ediţie. Anul acesta, la festivalul care avea loc între 6 şi 9 iulie în Constanţa, vor ajunge peste 150 de artişti naţionali şi internaţionali precum: Lil Uzi Vert, Ckay, J Balvin, Lil Pump, Alok, Don Diablo, Timmy Trumpet, Paul Kalkbrenner, Claptone, Lost Frequencies, Steve Aoki, MORTEN, Tujamo, Vini Vici, Salvatore Ganacci.