Asociatia Grup de Actiune Locala Lunca Joasa a Siretului desfasoara in aceasta perioada promovarea Activitatii 4. Crearea și promovarea unui album comun prin Proiectul Culture and Origins through Mutual Events in South Eastern Europe (COME&SEE).
Va fi creat un album comun multilingvistic (engleză, română, greacă, bulgară, turcă) în care vor fi prezentate elemente de artă/cultură/gastronomie/arta fotografica cu specific balcanic din teritoriul GAL-urilor partenere:
- GAL Lunca Joasa a Siretului (Romania)
- GAL Lider Bistrita Nasaud (Romania)
- LAG - Gotse Delchev - Garmen – Hadzhidimovo (Bulgaria)
- LAG Kavala Agency Development (Grecia)
- LAG Cameli (Turcia)
În cadrul acestui album multilingvistic va fi promovat conceptul de turism creativ. Colectarea informațiilor pentru definirea conceptului de turism creativ s-a realizat prin studii de marketing, analize în teritoriu, prin workshop-uri comune (schimburi de know-how), prin participarea la expoziții și festivaluri tradiționale/ateliere deschise/experiențe de degustare care au inlcus activități de turism creativ.
Albumul comun va fi format din 5 capitole:
Primul capitol este unul comun dedicat activitatilor comune in cadrul caruia vor fi prezentate fotografii si descrierea lor de la festivalurile, expozitiile si workshopurile organizate de gal-urile partenere, mai exact de la activitatile:
Activitatea 2 - Organizarea unor Festivaluri/Atelieredeschise/Experiențe de degustare
Activitatea 3 Organizarea unor activități de turism creativ prin artă
Activitatea 7 -Workshopurile comune
In capitolele 2,3,4,5 si 6 se va face descrierea fiecarui GAL partener prin fotografii reprezentative teritoriului care vor face legatura cu turismul creativ.
Prin aceste fotografii fiecare GRUP DE ACTIUNE LOCALA trebuie sa se transmita si sa se promoveze turismul creativ din teritoriu.
Pe langa promovarea tursimului creativ, albumul va promova si teritoriul fiecarui GAL, acesta va pune in lumina punctele forte a fiecarui teritoriu astfel incat sa ii incante pe potentialii turisti sa viziteze teritoriile galurilor partenere.
Ca si rezultate vom avea:
- 1 album de promovare creat prin implicarea tuturor partenerilor;
- 1 variantă tipărită și o variantă digitală a albumului;
- album va fi promovat prin diferite mijloace (mass-media, online, distribuirea formatului tipărit la diferite evenimente, etc).