Asociaţiile de proprietari/locatari au obligaţia, potrivit Legii nr. 196/2018, să raporteze către compartimentele de specialitate din cadrul primăriei, la solicitarea acestora, anumite documente, iar municipalitatea are rol de control şi chiar de aplicare a sancţiunilor prevăzute de lege în caz că se constată nereguli.
În acest context, Primăria municipiului Galaţi cheamă asociaţiile de proprietari şi/sau locatari pentru a-şi actualiza baza de date şi pentru ca acestea să transmită situaţia soldurilor elementelor de activ şi pasiv.
„În vederea facilitării comunicării şi pentru actualizarea bazei de date vă solicităm să ne comunicaţi:
- datele de contact actualizate privind preşedintele, cenzorul şi administratorul asociaţiei;
- programul asociaţiei de proprietari;
- adresa de email;
- planificarea privind convocarea şi organizarea adunării generale ordinare pentru anul 2024.
Totodată, vă reiterăm obligaţia de a transmite semestrial situaţia soldurilor elementelor de activ şi pasiv”, a transmis Primăria municipiului Galaţi.
Rămâne de văzut câte sociaţii se vor conforma.