Poşta Română a demarat procedura de achiziţie pentru un sistem de planificare a resurselor întreprinderii (ERP). Această mişcare strategică marchează încă un pas semnificativ în evoluţia digitală a companiei, reprezentând un angajament ferm pentru îmbunătăţirea continuă a eficienţei operaţionale şi a serviciilor oferite, transmite Poşta Română: "Compania Naţională „Poşta Română” trece prin cel mai mare proces de digitalizare din istoria sa. Modernizarea proceselor birocratice care au îngreunat atât activitatea zilnică a salariaţilor, cât şi a clienţilor noştri va deveni în sfârşit o realitate. Implementarea sistemului ERP va transforma radical modul în care Poşta Română îşi gestionează procesele interne, aducându-ne mult mai aproape de rezolvarea rapidă a nevoilor celor aproape 8 milioane de clienţi care ne trec pragul. Acest sistem va reduce semnificativ timpul şi efortul necesar pentru activităţile administrative, fiind un ajutor în plus pentru cei aproximativ 21.000 de salariaţi".
Realizarea acestui proiect nu a fost lipsită de provocări. Poşta Română a navigat printr-un proces birocratic extensiv pentru a asigura conformitatea cu toate reglementările şi standardele naţionale şi europene. "Eforturile susţinute ale echipei noastre demonstrează angajamentul continuu de a opera într-un mod transparent şi responsabil. Această achiziţie este esenţială revigorării instituţionale a Poştei Române. Implementarea unui sistem integrat de tip ERP va contribui, atât la modernizarea infrastructurii tehnologice a Companiei, cât şi la redefinirea modului prin care contribuim la economia digitală a României. Nu ne vom opri aici", a declarat Valentin Ştefan, directorul general al Companiei Naţionale „Poşta Română”.
Iniţiată marţi, 23 ianuarie 2024, în SICAP, procedura de achiziţie privind „Implementarea unui sistem informatic de tip ERP” are ca termen limită de depunere a ofertelor data de 4 martie 2024, ora 15:00, iar valoarea totală estimată pentru această procedură este de 16.750.000 lei.