Magazinele Enel din Piatra Neamţ, Roman, Bacău, Focşani şi Galaţi vor avea program modificat astfel: vineri, 31 decembrie programul va fi 8:00 – 13:00.
În celelalte zile, acestea vor funcţiona după programul obişnuit.
Cea mai mare parte a operaţiunilor pot fi realizate prin canale digitale şi nu necesită deplasarea în magazinele Enel. De aceea, Enel recomandă clienţilor să folosească în continuare opţiunile digitale de comunicare, de primire şi de plată a facturii, precum şi contractarea online.
Astfel, clienţii au la dispoziţie două variante simple pentru a primi factura electronică, imediat ce a fost emisă: pe mail sau prin sms, sau pot opta pentru descărcarea copiei facturii de aici - https://www.enel.ro/enel-energie/ro/servicii-online-enel/copia-facturii.html.
Pentru a trimite indexul pentru electricitatea consumată, pe lângă secţiunea Index din cadrul aplicaţiei MyEnel, clienţii pot apela (în timpul perioadei de telecitire specificată pe factură) numărul de telefon gratuit 0800.07.08.09 sau numărul cu tarif normal 021.9977.
Pentru a trimite indexul pentru consumul de gaz, clienţii pot suna la numărul gratuit 0800.07.07.01, tasta 1, sau la numărul cu tarif normal 021.9977, în cazul în care distribuitorul lor este Delgaz Grid, Distrigaz Sud Reţele, Gaz Est, Gazmir, Premier Energy sau Progaz P&D (între 22 şi 26 ale fiecărei luni). De asemenea, indexul pentru consumul de gaze naturale poate fi transmis şi prin aplicaţia My Enel, dacă distribuitorul este una dintre cele şase companii menţionate mai sus.
Pentru a intra în contact cu un consultant Enel, clienţii pot utiliza următoarele numere de telefon: 021.9977 (cu tarif normal, apelabil din România) sau 0040.372.436.436 (număr apelabil din străinătate), în timpul programului, respectiv L-V: 8:00 – 20:00; Sâmbătă: 8:00 – 13:00. La aceste numere pot fi aflate informaţii despre facturi şi sold, despre contract, pot fi activate servicii precum factura electronică şi altele.
Mai mult, clienţii pot alege să utilizeze aplicaţia MyEnel, care poate fi activată cu uşurinţă fie online, pe my.enel.ro, fie prin descărcarea aplicaţiei pentru telefonul mobil în mod gratuit, de pe App Store sau Google Play. Prin intermediul acesteia, clienţii pot primi şi plăti facturile de energie electrică sau gaze naturale, îşi pot înregistra indexul sau verifica balanţa de plată. De asemenea, în aplicaţia MyEnel, în secţiunea Contractare Rapidă, sunt disponibile ofertele comerciale, astfel că atât clienţii existenţi, cât şi cei potenţiali au posibilitatea de a transmite online solicitări de încheiere a unui contract de furnizare de energie electrică sau de gaze naturale.
În cazul în care clienţii doresc în continuare să efectueze plata în numerar, este recomandată utilizarea automatelor de plată de tip self-pay, amplasate în reţelele de magazine Profi, Auchan, Mega Image, Carrefour, Kaufland, precum şi în magazinele alimentare.
Alte variante pentru achitarea facturii mai sunt: ATM–uri (bancomate), debit direct, internet sau transfer bancar. Detalii despre partenerii bancari şi comerciali ai Enel se regăsesc pe factura de energie electrică, informează Biroul de presă Enel România.