23 DECEMBRIE 2024 - Monitorul de Galați - Ediție regională de sud-est Galați Brăila Buzău Constanța Tulcea Vrancea
Modifică setările cookie-urilor
Monitorul de Galati iOS App Monitorul de Galati Android Google Play App
Crearea de conținut cu Samsung S23 Ultra
Crearea de conținut cu Samsung S23 Ultra

Rețelele sociale au ajuns să reprezinte o normalitate în viața ta din ultimii ani și cu siguranță nu îți amintești cum era viața ta înainte de ea. Achiziționarea unui nou telefon precum un Samsung S23 Ultra înseamnă că vei produce un nou conținut pe o astfel de rețea, ceea ce te încântă peste măsură. Sau poate ai un Samsung S24 Ultra pe care abia aștepți să îl pui la încercare, nu contează. Investiția într-un telefon cu o cameră de calitate implică și eforturi pentru a crea un conținut de calitate care să devină viral.

Dar tu știi cum să filmezi un reel de calitate? Mai jos ai toate informațiile de care ai nevoie.

Ce trebuie să știi despre un Reel

  • Ce este?

Reel-urile sunt videoclipuri scurte care pot dura până la 90 de secunde. Utilizatorii pot înregistra, edita și decupa videoclipuri și fotografii împreună, le pot seta pe muzică și apoi pot posta în fluxul lor. De la înființarea lor, au reprezentat o modalitate excelentă pentru branduri și creatori de a-și flexibiliza creativitatea și de a-și extinde rețeaua.

  • Sfaturi

Brandurile și creatorii ar trebui să creeze Reeluri care sunt distractive, inspiraționale sau experimentale și să folosească instrumente creative precum text, efecte ale camerei sau filtre.

De asemenea, ar trebui să eviți să postezi videoclipuri cu rezoluție scăzută, prea neclare, care au fost deja pe rețeaua socială, care conțin chenare sau sunt reciclate în mod vizibil dintr-o altă aplicație. Altfel, degeaba ai un Samsung S23 Ultra. Aceste tipuri de videoclipuri vor fi ignorate, ceea ce înseamnă că va fi mai puțin probabil să apară în aplicație.

Pentru un impuls suplimentar, recomandarea este să folosești cuvinte cheie și hashtag-uri relevante pentru a crește vizibilitatea și includerea subtitrărilor pe ecran pentru a face reelurile mai accesibile.

Care este cel mai bun moment pentru a posta?

Cel mai bun moment pentru a posta este un subiect care a creat multe dezbateri pe rețelele sociale. S-a constatat că, în general, cel mai bun moment pentru a posta clipuri este dimineața devreme. Postând mai devreme în cursul zilei, conturile beneficiază de mai puțină concurență, în timp ce accesează traficul de la utilizatori în prima parte a zilei – chiar dacă vizualizarea se face la câteva ore după ce postarea a fost distribuită.

Câte clipuri ar trebui să postezi într-o săptămână?

Dacă dorești să ajungi la noi audiențe, postarea mai multor Reels – asociată cu o strategie eficientă de hashtag și cuvinte cheie – este întotdeauna o idee bună.

Cu toate acestea, încearcă să nu te lași prea impactat de cifre - crearea de conținut de calitate care generează valoare reală pentru publicul tău ar trebui să depășească întotdeauna cantitatea.

Folosește datele tale ca punct de plecare pentru a aduna informații și a experimenta cu propriul cont pentru a găsi ceea ce funcționează cel mai bine pentru tine, fără a fi influențat de alte persoane.

Găsește-ți nișa și postează în mod constant

Una dintre cele mai bune modalități de a deveni viral este să îți găsești nișa și să postezi în mod constant cu telefonul tău Samsung S23 Ultra. Există atât de mulți utilizatori cu o gamă largă de interese și hobby-uri. Indiferent de ce face brandul sau afacerea ta, există o nișă pentru tine.

Chiar dacă primele tale clipuri nu strâng o mulțime de vizualizări sau reacții, continuă. La fel ca orice altceva pe rețelele sociale, totul este despre încercare și eroare.

Include neapărat 3-5 hashtag-uri

Includerea a 3-5 hashtag-uri poate fi o modalitate excelentă de a ajuta algoritmul să îți înțeleagă conținutul și să-l difuzeze publicului relevant.

De exemplu, utilizarea hashtag-urilor precum #VeganRecipes, #PlantBased și #WhatVegansEat va indica algoritmului că aria ta de interes este despre gătit vegan - ceea ce poate crește probabilitatea ca acesta să fie servit utilizatorilor care se implică activ cu un conținut similar. 

Ce zici? Ești pregătit să te pui pe filmat cu noul tău telefon Samsung S23 Ultra sau ai deja un alt device mai bun pe care să îl folosești?


Articole înrudite