Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) anunţă că a lansat CHAT, un nou serviciu electronic disponibil pe www.anaf.ro, începând cu data de 22.11.2021. Acest serviciu se află în fază de testare până la sfârşitul anului şi poate fi accesat la următorul link:
https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/contact/call_center.
Prin intermediul serviciului de CHAT contribuabilii pot beneficia de asistenţă în vederea accesării serviciilor disponibile pe portalul instituţional. În situaţia în care contribuabilii doresc alte informaţii decât cele cu privire la serviciile disponibile pe portalul ANAF, aceştia sunt rugaţi să apeleze la celelalte modalităţi de acordare a asistenţei, cum ar fi Call Center ANAF.
Viziunea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală este aceea de a deveni o administraţie inovatoare şi eficientă, capabilă să răspundă provocărilor mediului extern, care să ofere servicii noi şi adaptate diferitelor categorii de contribuabili şi care să faciliteze conformarea fiscală voluntară.