Cele câteva sute de mii de documente care se aflau în clădirea care adăpostea arhiva Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă (AJOFM) Galaţi au fost luate „la mână” de către angajaţii instituţiei, care au făcut ordine în rândul lor. Astfel, potrivit informaţiilor furnizate de către directorul executiv al AJOFM Galaţi, Cezar Năstase, circa 200.000 de dosare au fost preluate de o firmă specializată care le-a topit, în timp ce alte circa 160.000 de documente au fost aranjate pe rafturi şi arhivate. Directorul AJOFM Galaţi crede că se impunea operaţiunea de curăţenie în rândul celor câteva sute de mii de documente aflate în arhiva instituţiei, unele dintre ele nefiind necesare, în timp ce altele nu erau depozitate în mod corespunzător. „Spaţiului care va deveni astfel liber în cadrul arhivei îi vom da altă destinaţie” ne-a declarat directorul executiv al AJOFM Galaţi.