Primăria municipiului Galaţi aduce în atenţia celor interesaţi că perioada de desfăşurare a comerţului cu mărţişoare, felicitări, flori şi aranjamente florale este 24 februarie – 10 martie 2024.
Zonele de comercializare sunt cele tradiţionale: Complexul „Potcoava de Aur” (20 locuri); Str. Brăilei, aferent Parc „Ţiglina I” (70 locuri); Micro 19, str. Strungarilor, Aleea Comerţului (30 locuri); Micro 18, str. Brăilei, zona bl. B4 - B1 (20 locuri); Micro 40, aferent Complex Comercial (5 locuri); Str. Siderurgiştilor, zona fostului magazin General (11 locuri); Str. Siderurgiştilor, zona Oficiului Poştal (5 locuri).
Amplasamentele menţionate se atribuie în limita numărului de locuri. Se atribuie un singur loc din cele şapte zone pentru un agent economic în ordinea numărului de înregistrare al cererii şi a opţiunilor solicitate (prima opţiune). Locurile rămase după repartizarea primei opţiuni se atribuie respectând numărul de înregistrare al cererii (a doua opţiune). Nu se pot elibera licenţe în staţiile de autobuz sau cu 20 de metri înainte sau după staţie, în dreptul trecerilor de pietoni sau în zone aglomerate.
Nu se eliberează licenţe dacă, la momentul solicitării, agentul economic figurează cu datorii la bugetul local.
Cererile, împreună cu documentaţia completă, se depun/transmit la Registratura Primăriei municipiului Galaţi sau pe e-mail (sesizari @ primariagalati.ro), începând cu 1 februarie 2024 până pe 9 februarie 2024 inclusiv. Cererile transmise în afara perioadei nu se iau în considerare.
Documentele necesare (în copie) sunt: certificat de înregistrare eliberat de O.R.C. (SC/PFA/II/IF); statutul/actul constitutiv al SC sau certificatul constatator pentru PFA/IF/II eliberat de O.R.C; certificat constatator pentru punctul de lucru conform Legii 359/2004; carte de identitate a reprezentantului legal al SC/PFA/II/IF; poza cu locaţia solicitată, dacă e cazul.
Licenţele de ocupare a domeniului public se eliberează cu respectarea prevederilor Regulamentului privind condiţiile de eliberare a licenţelor de ocupare a domeniului public aprobat prin HCL nr. 647/23.11.2023. Taxa de utilizare temporară a domeniului public aprobată prin HCL nr. 193/27.04.2023 privind indexarea impozitelor şi taxelor locale este de 3,82 lei /mp/zi şi se achită începând cu data de 15 februarie 2024.
În cazul nerespectării condiţiilor impuse se va retrage licenţa de ocupare ocazională a domeniului public.