S.C. GHEDIN TEST S.R.L., în calitate de Beneficiar, anunţă finalizarea proiectului „ ACHIZIŢIE DE UTILAJE PENTRU CONSTRUCŢII LA S.C. GHEDIN TEST SRL”, cod MySMIS 112800, finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2: ”Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiţii 2.1 : “Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi și prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri”.
Contractul de finanțare a fost încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale, Administraţiei Publice în calitate de Autoritate de Management și cu Agenţia pentru Dezvoltare Regională Sud – Est, în calitate de Organism Intermediar.
Obiectivul general al proiectului a vizat creşterea competitivităţii economice prin achiziţionarea de utilaje tehnologice cu caracteristici tehnice performante, pentru o activitate nouă de prestări servicii în domeniul construcţiilor.
Rezultatele proiectului: o bază tehnică materială îmbunătăţită cu 3 utilaje performante (1 buldoexcavator, 1 incărcator frontal cu braţ fix si 1 incărcător frontal mobil), 5 locuri de muncă create.
Valoarea totală a proiectului este de 1.130.932,87 lei, din care valoarea contribuţiei din FEDR este
de 727.028,26 lei.
Impactul investiției la nivelul localității/regiunii constă în crearea a 5 locuri de muncă şi creşterea calităţii serviciilor oferite de GHEDIN TEST SRL.
Informaţii suplimentare se pot obţine la:
Persoană de contact: Sanda GHEDIN
Telefon/fax: 0751.626.860, e-mail: