Haos în atribuirea locurilor de parcare: Dosare incomplete sau neeligibile Recomandat

Joi, 26 August 2021 10:44
Publicat în Eveniment
Evaluaţi acest articol
(2 voturi)

Primăria municipiului Galaţi face un apel către gălăţenii care îşi doresc un loc de parcare că aceştia trebuie să înainteze toate documentele necesare la depunerea dosarelor privind participarea la procedura de atribuire. Documentele sunt menţionate în Regulamentul de atribuire a locurilor de parcare din parcările de domiciliu/reşedinţă aflate în municipiul Galaţi, afişat pe site-ul Primăriei Municipiului Galaţi.
În urma analizării de către comisie a dosarelor depuse în vederea atribuirii unui loc de parcare s-au constatat până acum următoarele aspecte: copia certificatului de înmatriculare nu este completă nefiind depusă şi ultima pagină cu viza ITP valabilă; lipseşte copia contractului aferent imobilului unde solicitantul îşi are domiciliul menţionat în actul de identitate sau aceasta este incompletă; la adresa de domiciliu a solicitantului (respectiv a membrilor familiei acestuia) sunt înregistrate obligaţii bugetare restante, inclusiv amenzi contravenţionale; solicitantul nu a respectat perioada programată şi alocată zonei de domiciliu, pentru depunerea dosarelor; lipseşte cererea (model anexa A) şi copia BI/CI; unele dosare au fost depuse fără obţinerea în prealabil a codului de rezervare, precizează municipalitatea.

Mai multe din această categorie:

Lasă un comentariu