În perioada 30 noiembrie - 2 decembrie, centrele de relaţii clienţi sunt închise, solicitările putând fi transmise utilizând formularul de contact de pe site-ul engie.ro. Punctul de vânzare ENGIE din Băneasa Shopping City din Bucureşti va funcţiona vineri, 2 decembrie, conform programului obişnuit al centrului comercial. Serviciul de call-center naţional va fi indisponibil în datele de 30 noiembrie şi 1 decembrie, iar pe 2 decembrie va funcţiona în intervalul 8:30 – 16:30. Informaţiile privind situaţia facturilor emise, consumul, soldul înregistrat sau alte aspecte utile pot fi accesate direct în contul de client, pe site-ul engie.ro sau prin intermediul aplicaţiei MyENGIE, ce poate fi descărcată gratuit din App Store şi Google Play. Începând de luni, 5 decembrie, se revine la programul obişnuit de funcţionare, disponibil pe engie.ro, potrivit unui comunicat ENGIE Romania.
Marți, 29 Noiembrie 2022 16:02
Programul ENGIE Romania în perioada minivacanţei de 1 Decembrie Recomandat
Scris de Cătălin Mihai MOGA
Publicat în
De interes public
Etichetat cu
Articole recente - Cătălin Mihai MOGA
- Control în unităţile de producere a energiei electrice
- La ce să fii atent la înmatricularea unei companii în România
- Ce a făcut Poliţia Locală Galaţi în 2022
- UVSAR Galaţi are nevoie de sprijin financiar pentru a putea face BINE în continuare!
- AEP: Ce sume au fost vărsate în conturile partidelor anul trecut
- Aproape 800 de gălăţeni vizitaţi de ANAF în 2022
- Nou pe Netflix în februarie 2023
- Monedă aniversară din aur dedicată memoriei lui Iuliu Maniu lansată de BNR
- TikTok actualizează sistemul de evaluare a conturilor
- Murder Mystery 2, pe Netflix din 31 martie (TRAILER OFICIAL)