Vineri, 05 Martie 2021 00:00

COMUNICAT DE PRESĂ 05.03.2021 Recomandat

Scris de
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Municipiul Galaţi este partener în proiectul BLUACT – Blue Growth Cities in Action, care a fost aprobat spre finanțare în cadrul programului URBACT III.

BluAct este o rețea de șapte orașe portuare europene, printre care se numără Piraeus (Grecia), Matosinhos (Portugalia), Burgas (Bulgaria), Mataro (Spania), Ostend (Belgia), Galati și Salerno cu scopul de a împărtăși bunele practici privind antreprenoriatul din economia albastră. Partenerul lider al proiectului este orașul Pireu din Grecia.

În cadrul proiectului, Municipiul Galați a organizat competiția de idei de afaceri în domeniul Economiei Albastre, inititulată Danube Growth Intiative.

In perioada noiembrie – decembrie 2020 s-a desfășurat  Programul de Incubare BluAct, program ce a cuprins 72 ore de pregătire realizate prin întâlniri între echipele câștigătoare și experți ai ULG. Programul de Incubare a avut drept scop realizarea de activități de consiliere, asistență, mentorat, instruire, acordată de experții ULG (Urban Local Group) în domeniul antreprenoriatului și al dezvoltării unei afaceri.

În data de 25 februarie 2021 a avut loc evenimentul Final Pitch, întâlnire în cadrul căreia echipa câștigătoare a competiției - Danube Eco Soap, a prezentat planul de afaceri elaborat în cadrul Programului de Incubare.

Echipa coordonată de dna. Prof univ. Abilitat Dr. Chimist Rodica Dinică a prezentat publicului prezent la eveniment un produs inovator dezvoltat de către tinerele antreprenoare Drd. Farmacist Anna Busuioc, Drd. Chimist Andreea Veronica Botezatu, Drd. Chimist Maria Daniela Mihăilă.

Danube Soap este un săpun prietenos cu mediul, obținut din grăsimi alimentare reziduale fiind un exemplu de bună practică în economia circulară locală și o oportunitate de promovare în cadrul economiei albastre. Inițiativa tinerelor antreprenoare din Galați a fost încurajată de către reprezentanții mediului de afaceri local pentru dezvoltarea afacerii nu doar în zona Dunării, ci pentru a deveni în timp o marcă emblematică la nivel european.

Lasă un comentariu